':)

Tack dom som höll tummarna! Det funkade bra!
Kan säga så mycket som att steg 1 gick bra.
Mer informatiom om detta kommer längre fram. Just nu så blir det  punkt för detta

S*tan vad varm det är nu!
Det är så fruktansvärt varmt hemma i sovrummet trots att det är öppet överallt!
Men jag älskar sommaren ändå!^^
 :)
Ikväll har vi varit och grillat hos Sara och Gustav och det var så trevligt även om alla va sjukt sluta:)
Men vad kan man förvänta sig i denna värme^^
Det får bli mer längre fram när dte finns mer tid.
Men tack ändå för en underbart trevlig eftermidda/kväll!


Imorgon kväll ska jag jobba....16.15- 21.15 det kommer nog gå bra. men helgen känns kämpig för jag jobbar kväll på lördag ifrån 12.30 och heeeeeeela dagen på söndag.... 7 - 16.30 men men.  sedan är det en vecka kvar i hudik sedan ska jag börja jobba uppe i härnösand i 4 veckor!
variation är bra!

just nu lyssnar jag på karlavagnen och läser lite bloggar!


natti!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Åh, återigen - TUSEN TACK : ) Hundar är fantastiska, jag håller med : )

2009-07-03 @ 00:00:52
URL: http://lindablom.se
Postat av: Emmis

Vad bra att det går frammåt, får hålla tummarna för nästa steg nu då... :)

2009-07-06 @ 00:14:45
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Emmis

Vad bra att det går frammåt, får hålla tummarna för nästa steg nu då... :)

2009-07-06 @ 00:15:09
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0