Advent och julmys!

Första advent har varit, nu är vi påväg emot andra. Det är såå mysigt!
Just nu sitter jag och väntar på Hans för vi ska åka till Härnösand idag, lämna in bilen... igen.....
Så jag har packat ner julklapparna så jag inte behöver släpa dem på bussen dagarna innan julafton då jag ska åka dit upp.
Inte för att jag vet om nån är intresserad,
men såhär ser det ut hos oss just nu. Advents mys!

Julklappspåsen packad och klar.


Vår adventsljusstake.


Vi fick dekoration till ballkongen av farmor.
Det vart så mysigt


   
Kök                             Sovrum                       Vardagsrum.
 
Till nästa år ska jag försöka få tag i en större stjärna till vardagsrummet.
Ser lite fjuttigt ut :P

På lördag ska jag åka till min underbara syster och älskade Olle, vi ska på julmarknad
och på kvällen så Ska mamma och pappa få besök av några vänner och dom har just köpt en Cavalier king charles spaniel valp. Honom ser jag fram emot att träffa.  :))
Och på söndag ska älskade farmor ha jullunch hos sig, så jag ska åka dit och hjälpa henne med allt :)


Nästa helg åker vi till stockholm på Hundutställning!
Det ska bli riktigt kul faktiskt och se hur det går för Charlie och Elliot.


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0