Till dig!

Lasse Lindh - Jag klarar mig aldrig ensam

Du är en tröst för gråtna ögon du är min fallskärm när jag faller om natten
Du sover som ett barn åh jag saknar att kunna sova så
Du är äger mitt blod och du är slagsmålet jag aldrig kan vinna
Och jag känner mig bara så djävla tom ibland

Jag klarar mig aldrig ensam
Jag klarar mig aldrig ensam

Jag kan aldrig mäta mig med ett hjärta så gott som ditt
Det är så stort och sväljer mig helt jag är Gabriel påväg ner genom himmlen
Och jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam
Och jag känner mig bara så djävla tom ibland

Jag klarar mig aldrig ensam
Jag klarar mig aldrig ensam


Han är verkligen mitt livs kärlek.
Jag älskar honom så..
3/11 har vi varit förlovade i  ett helt år
None +
kärlek

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hehe ja jagpparna är ju för underbara/ Speciella. Roligt att du tittade in på sidan min! Och alltid roligt se andra Jappe ägare Alldelles för sallan man råkar på det. HA det bra!

2008-10-29 @ 20:01:40
URL: http://www.kymaro.se
Postat av: Dionne

Vad roligt att du också har en Japanese! Vilken kennel kommer han ifrån? Hur känns det att vara en Chinägare?



MVH

Dionne

2008-11-18 @ 01:15:41
URL: http://hunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0