jullov^^

Trodde faktiskt inte att jag någonsin mer efter studenten skulle få ett jullov... eller kan man kalla detta ett jullov?
Det blir en jäkla massa plugg.. Men men, det är smällar man får ta!
Imorgon ska jag iallafall sova ut.. Så länge Elliot tillåter.
På söndag eller måndag sätter jag mig på bussen emot Härnösand, föräldrarna och julen :) Jag, elliot och en massa packning och så kommer Hans upp på juldagen när min pappa fyller år... Hade varit mysigt att fira jul med honom... men men, det blir ett annat år:)
Jag tror att Januari kommer att bli en bra månad.. och hela 2009 kommer att bli ett bra år^^(hoppas verkligen det)
Jag hoppas att man lär känna klassen lite bättre och att det blir nån klassfest framöver, det skulle verkligen vara jättekul!

Min kväll kommer att bestå av tvättstuga och mys med älskling.. Lite tända ljus och njuta av att julen snart är här!^^


Jag måste iallafall rekomendera Yankee Candle doftljus dom luktar riktigt gott och sprider en ljuv doft hemma!
Just ikväll så har jag Christmas Eve tänt!        Vardagslyx!

Sköt om er,
Kramar

Kommentarer
Postat av: Emmis

Klart hon är söt, hon är ju lik mamma sin... hahahaha... Hur hittade du min blogg? Mvh//Emma i från klassen

2008-12-18 @ 23:49:32
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0