Utflyttningsfest!

Igår var det utflyttningsfest hos min kusin Lena:)
Det var riktigt trevligt.. Och på tok för mycket att dricka... Jag är inte så mycke för att gå på krogen egentligen..
Jag trivs bra på hemmafester.. men klockan 1 inatt fick vi för oss att vi skulle på krogen:D
Så Jag Hans och daniel ( min kusin emmas pojkvän) åkte ner och vi surrade in daniel för halva priset eftersom att han fyller år idag. GRATTIS!!:)
Idag känner man att man lever iallafall. är ganska sleten och inte körbar än.. men men sånna smällar man får ta..
Ikväll bär det av till hudiksvall igen:)


image11
Bilden är ifrån ett annat tillfälle. Men ungefär sådär känner jag mig fortfarande.
Skriver mer sedan när jag fått i mig lite mat
Puss/elin

Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis till han :)

2007-11-18 @ 15:27:38
URL: http://bellaahs.blogg.se
Postat av: Caroline

Haha....fyllelin :P

2007-11-18 @ 16:56:36
URL: http://www.car0linesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0