Jul mys!

Igår hade jag och Hans mysdag.. Jag slog in julklapparna jag hade köpt sedan åt vi middag ( köttfärssås och makaroner) och sedan byggde vi pepparkakshus! vart så sugen när jag hade sett Carros hus:P så det är hennes fel:P
Julmusik och pepparkaks hus:P haha

Till helgen så ska vi åka hem till härnösand och gratta farfar som fyller 75 år !:) GRATTIS farfar. och på lördag så kommer Hans mamma och pappa upp och ska äta midda hos min mamma o pappa:) det blir nog jättekul:)^^

njut av pepparkakshuset:P

image21

Puss/elin

Kommentarer
Postat av: Caroline

vA KUL ATT DU OCKSÅ GJORDE ETT!! ser nog att du också köpte en byggsats ;) Puss

2007-12-05 @ 10:45:58
URL: http://www.car0linesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0