Hej hej hallåååå

Kan tillägga att mitt pysslnade igår gav ett bra resultat!
Jag blev riktigt nöjd^^
Jag ska visa er såfort jag har fått ordning på det:) Väntar bara på en grejj som jag beställt som behövs för helheten!
Men snart snart hoppas jag kunna visa er! :)

Vad ska ni göra i helgen?
Jag ska in en snabbis på Åhlens och kolla efter en sak, sedan styr hela familjen bilen emot stugan för en mysdag där ute. Som jag antar avslutas med melodifestivalen:)

Igår så slingade jag håret. Det syns knappt, men tyckte ändå att det blev bra. Blev ljusare iallafall!
Och slapp det pippigula som lätt blir om man helbleker håret ( tycker att det är så fult:P)
Men jag gick runt här hemma igår och såg ut som en jättebebis med den snygga slinghettan på;)

Så när jag färgade håret och pysslade så satt Signe och Hans i soffan och kollade på Top Gear;)
Tänk att hon är pappas flicka redan;)


Kommentarer
Postat av: Anne

haha, men jag vet ju inte. Jag har ingen aning. :)

2012-02-25 @ 12:09:33
URL: http://anneskista.blogspot.com
Postat av: Tina

Hej Elin!

En privat fråga, du behöver absolut inte svara om du inte känner för. Hur mycket gick du upp under graviditet och hur mycket har du gått ner hittills. Jag har nämligen har gjort gastric bypass och vi har diskuterat barn länge nu, men jag är lite tveksam. Har sett dina gravid bilder och tycker du ser fantastisk ut, men rädslan för mig sitt kvar.

Tacksam för svar.

Kram

2012-02-25 @ 12:45:41
Postat av: Sandra

Igår var det fest och tidigare idag var jag på stan och kolla runt lite med en kompis (jag bor i Sundsvall) och ikväll blir det filmkväll med god mat med samma kompis. hoppas ni har det trevligt i stugan :) kram

2012-02-25 @ 15:50:58
Postat av: Jonna

Men Elin,Signe har ju ditt leende :)

2012-02-26 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0