Dagen

idag har Jonna varit här på en liten snabbvisit!
Det var trevligt, hoppas att nästa träff blir längre:-) och förhoppningsvis med hennes lilla bebis hihi!
Med sig hade hon ett sååå fint paket till Signe med ännu finare innehåll!
Längtar så efter att ha ett rum att få inreda till våran älskade!:)
Tänk att hon redan är så bortskämd av alla underbara människor vi har runt oss!

Just nu sover Grodan och jag sitter och slöar i soffan!
vi skulle ha varit ut på en promenad, men vagnen är i bilen som Hans har. men vädret var inge kul heller! så då myser vi inne!

kraam




Hörreni, jag behöver göra om min bloggdesign. Ge mig inspiration! :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nästa gång ska vi absolut ses längre :D Å då ska jag mysa mera med lilla Signe. Kan ju hoppas att jag klämt ut våran knoddis då :D



2012-02-22 @ 17:40:03
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.31

Älskar dessa förvaringsburkar :-)



Kram

2012-02-23 @ 11:27:25
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0