Onsdag!

Då var det mitt i veckan!
Jag är hemma, slutade jobba Klockan 12 idag. Så jag har spenderat min eftermiddag hemma som en hemmafru med damsugare och dammtrasa i högsta hugg! Har en vision av ett skinande hem innan jag är klar!
Tror ni att jag kommer att lyckas? hehe. Eller så försvinner motivationen nu när jag satte mig ner en sekund!

Nää nu ska jag försöka fortsätta!

-------------------

Förresten! införskaffade mig ett par otroligt sexiga stödstrumpor igår!;-) och hade dom idag när jag jobbade! sååå himla skönt!!
Gjorde en massa andra lite större inköp igår som jag ska dela med mig av framöver! Så himla nöjd!

Kram


Kommentarer
Postat av: Kikan

Men åh! Vilken fantastisk tapet! Var är den köpt? Kram Kikan

2011-10-11 @ 09:08:31
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0