Vecka 35(34+0)

Jag tycker verkligen, trotts att jag bara går hemma att veckorna bara försvinner!
Denna veckan har jag dock haft o göra litegranna iallafall.
I tisdags var jag först och bowlade för att sedan gå ut o äta med mina fina kollegor. Det var riktigt trevligt!
och igår var jag på styrelsemöte med bostadsrättsföreningen. ( vuxenpoäng?) hehe! Det var faktiskt väldigt intressant. Bli lite insatt i saker och ting!

Imorgon är det dags för Barnmorskebesök och sedan tredje föräldragruppen! Ska bli spännande.

I morse hade jag otroligt svårt att sova. Så då klev jag upp, gjorde lite frukost och sedan gjorde jag advent i fönstren. Nu får det gärna komma lite snö, så man får lite julkänsla hihi.

Vad gör ni idag? Min ända plan är tvättstugan i kväll:-P

kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Guud vad jag blir avundsjuk på dig, mys med magen (det är sant att man saknar den kan jag intyga ; ), och allt spännande framför er! Men såklart är vår vardag också mysig, absolut! Det är bara mysigt på två olika sätt : ) Hjälp vad jag trasslar till det.. jaja, hoppas att du förstår vad jag menar ändå ; )



Tack, det är bara bra med oss! Med dig också? Har du mått bra under graviditeten?

2011-11-24 @ 11:13:59
URL: http://iggbomt.blogspot.com
Postat av: Anne

Va snygga naglarna blev. Jag vill också göra, men jag är för pillig så jag drar och sliter i dom tills dom lossnar.. :)



Ska ni ha spjälsäng och grejer inne i sovrummet med er?



Men du måste ju sova och vila ut för de år av barnaspring som kommer komma. :) Men jag har förstått att man kan få lite problem med sömnen när man är i ditt tillstånd. :) Klockan 5 är det annars inte normalt att vara vaken tycker jag.. :)



Åh idag ska väl jag också, som alla andra, få upp lite pynt och åka iväg och träna en stund. Det är inte så att jag har jättemycket energi, mer att jag har kommit på att jag bara har mig själv att skylla när jag klagar på hur jag ser ut och att jag är otränad...så det är väl bara att ta tag i det... Jobbigt bara att man inte längre har någon annan att skylla på. ;) Vad har du för planer för dagen och helgen då?



KRAM.

2011-11-25 @ 08:20:53
URL: http://anneskista.blogspot.com
Postat av: Carro

Fin mage! :)

2011-11-28 @ 16:43:08
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0