Imorgon gäller det!!

Äntligen!
Trodde aldrig att jag skulle ta mig hit!!:) Fyfan vad jaag är bra!:D
Vägde  mig i morse ...................................... - 5,4kg Det känns bra :) Alla minus är bra minus!
Och det är 5 minus kilo som jag inte tänker väga igen!:)

Idag ska det packas, städa ooch förbereda.
och ikväll ska ja duscha med den läskiga descutan svampen:P Mitt hår som var slitet och tort innan lär ju inte må spec bra:D haha

Nä nu ska jag fortsätta med mig dag!:)
Vi hörs kanske mera sedan!



kraam

Kommentarer
Postat av: sandra

jag frågade aldrig om att få börja tidigare, men vi prata om puren att man får testa sig fram, man behöver ju inte mixa all i mixern utan var å en å lägga upp så ser de bättre ut en att ha en enda geggklump hehe.



men ja ska nog börja på söndag, ska testa äta lite mos å 2 st fiskbullar å se hur det går :)



hehe förståpr de, men allt kommer bli bra, kom ihåg pillret i kväll innan du lägger dig, och igne modifast imorn :)



kommer tänka på dig hela tiden imorn!



kramar

2010-03-23 @ 15:37:13
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0