Bättre?

Dagen kunde inte börjat bättre alls!!
Onsdagar är min vägdag!
Så i vanlig ordning klev jag upp efter en natt med fortfarande förlite somn, men men.
Är som vanligt lite nervös innan jag ska kliva upp.. Rädd för att bli besviken. Det kanske inte har hänt nått?
Tog ett djupt andetag och klev upp. Stod en stund och klev sedan av.......
Jag har på 5 veckor gått ner 12 kg!! Kan jag säga annat än att det känns JÄTTEBRA!!!
Snittar på ungefär 2-3 kg i veckan!
Jag har nu nått mitt första Halvmål jag är så jäääävla glad!!
Så idag ska jag fira!! Jag ska tvinga H att damsuga haha och så ska det torkas golv och göras lite fint här hemma!
Kanske gå en långprom med hundarna, Beroende på hur mina höfter känns, annars går jag ut imorgon!
Varannan dag åtminstonde ska jag ta mig ut på en sån prom. Först en kissrunda för grabbarna, sedan ungefär 1 timme i hög tempo!
Jag hoppas att jag några veckor till får snitta på -2kg i veckan! För då är det första riktiga målet nära!

Nu ska jag äta min frukost och ta mina morgonmediciner! (läs vitaminer)


Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

HÄRLIGT!!! har du mycket till du ska gå ner innan du är där du vill??



det går bra med träningen va ju där i måndas å ska dit idag igen :)



du är jätteduktig!

2010-04-14 @ 09:34:04
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com
Postat av: Ida

En får gratulera så mycket, vilket jobb du gör! Ja hejjar på dig Elin! Kramar från Ida och Albin

2010-04-14 @ 11:57:57
Postat av: elin SVARAR

Ida: Tack så jättemycket!

Ge Albin en jättestor kram ifrån mig!

och självklart kram till dig också!

2010-04-14 @ 13:17:09
URL: http://flieo.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad roligt, grattis! :)



Kramar

2010-04-14 @ 14:48:33
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0