Livet går vidare!

Nu är jag tillbaka i hudik igen!
Har varit uppe i Härnösand sedan förra torsdagen...
Hans tog ledigt och vi åkte upp så fort han slutat på torsdag.....
Känslan att komma upp och en av mina absolut bästa vänner var borta kändes förödande...
Men jag har man älskade älskade farmor kvar. Så henne har jag tagit hand om och varit med hela veckan.

I onsdag kom min faster upp ifrån Göteborg..
så vi har umgåts pratat och gråtit om vart annat!
Och i fredags så kom min kära kusin Sandra upp ifrån Uppsala så hans plockade upp henne på Midlanda eftersom han passerade där vid fyra...  Och vid klockan 18 så hade vi närmaste en egen minnesstund där vi fick säga adjö i lugn och ro ordentligt... Det gjorde ont.. men kändes skönt efteråt... Och i lördags så var det begravning..
Det var bara dom allra närmaste...

Hela vägen fick farfar precis som han alltid önskat....
Han fick gå och lägga sig på kvällen som vanligt..
Och vaknade inte nå mera... Han avled aldeles lugnt i sömnen..
Minnesstunden/begravningen fick han ha där han ville.....


Min älskade farfar vart 75år... Han lämnade oss väldigt plötsligt...
32-12-07
08-09-24



För att hedra honom, så har jag köpt ett helt underbart armband ifrån
www.namnsmycken.com   FARFAR<3


min älskade Farfar, Sorgen gör så ont..

Men du finns alltid med mig..
Jag älskar dig då nu och föralltid.




Kramar ifrån en ledsen elin


Kommentarer
Postat av: Carro

Ursha! Kom en tår när jag läste...



Men det är som du säger, han fick som han önskat och livet går vidare...



Kram!

2008-10-08 @ 22:34:59
URL: http://rockit.blogg.se/
Postat av: Malin

va fint skrivet Elin!

2008-10-15 @ 23:26:19
URL: http://mykarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0