6 Dagar kvar!

Har varit dåligt med uppdatering! men det är sånt som händer...
Idag är det sista april..Då blir det lite kalas:) Det kommer hit lite folk, det ska bli kul.

Igår var vi och hälsade på Elliot sista gången innan han får flytta hem:)
EN riktig huligan;)
6 dagar kvar.. LÄngtar så att det gör lite ont.
Det känns så bra just nu..

På söndag fyller min älskade Hans år..
Och tills dess kommer mamma o pappa ner, och kanske min syster och hennes karl:)
det ska bli mysigt.. NÄstkommande helg ¨så ska vi åka upp till härnösand och hjälpa farmor och farfar att flytta .
Äntligen får dom flytta.. Det behövder dom.. Farfar blir bara sämre och sämre..
Jag tänker ofta på att han är så dålig, det gör mig så ledsen.. MIn älskade farfar har nog inte så långt kvar...
Som tur är mår farmor bättre.. JAG ÄLSKAR DOM SÅ MYCKET!!

Nu ska vi äta lunch, jag och hans!!

image42

Kommentarer
Postat av: Sabina

söt hund! :)

2008-05-03 @ 14:56:48
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

vad söt:P jag har ochså en japanese chin på 1år:) Dom du köper din i från har pappan till min:)

2008-05-05 @ 15:27:24
URL: http://www.kymaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0