måndag igen!

ja då var helgen förbi och vardagen tillbaka... Undra om det blir nå jobb i veckan..
jaja.. Nu ska jag berätta lite om lördagens bravader...
En tjej, jag hade inte sett henne innan och aldrig pratat med henne.. Hon flög på mig och började klämma på mina bröst och lyfta på dom och stack ner huvudet mellan dom och hade sig.. det var inte lite.. hon höll på bra jäkla länge med att klämma på dom...och när jag väl hade lyckats få henne att sluta så började hon slita mig i håret och ruffsa om det och ""frisyren" jag hade innan är då förstörd.. riktigt jobbig tjej...
sedan på krogen så var det nån kille som trängde sig i kön som sa att han skulle nita mig om jag kom före honom... Vad hade jag gjort honom?? jag hade inte ens sagt någonting... uj uj... hack kyckling kanske???

uj uj..
Nu ska jag prata klart med anna i telefon :)


Puss / elin

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men Elin! kanske du ska bli bi? ;P haha!...STackare! Skulle ha fått fnatt!

2007-11-19 @ 11:26:53
URL: http://www.car0linesblogg.blogg.se
Postat av: Caroline

Gid va fint du har gjort på bloggen!!!!!!

2007-11-19 @ 21:03:09
URL: http://www.car0linesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0