Oj oj!

Ja det var länge sedan jag skrev nu, men men.. Det är C som har fått igång mig även denna gång..
Inte så svår övertalad:P hehe

Nu är jag hemma hos mammsen och pappsen i Härnösand.. Tills imorgon... Ska till tandläkaren:S
Det gillar jag verkligen inte.. Lite tandläkar fobi sådär.. men men
Förhoppningsvis så kan Emma följa med mig.. Det gjorde hon förra gången så:)
På tal om det så ska jag väl ringa och terra henne imorgon så att hon kliver upp nån gång:D:D

Jag har jobbat idag.. haha jag tror att våran grupp är helt galen emellanåt.. Fast var annat kan man bli när man torkar bajs hela dagarna:D

Jaha, vad har hänt sedan sist?
*Har firat jul:P
*jag har fyllt år.
*VI har firat ett år^^
*VI  har köpt en jättefin lägenhet^^
 Ja och så en massa vardagsgrejjer:P



image23

oooh jag längar så! snart så får vi flytta.. och det känns så jääävla bra!!
SNART så kan jag stå i detta kök och laga mat!!

Kommentarer
Postat av: Malin

det ser väldigt fint ut :)

2008-03-14 @ 12:20:11
URL: http://mykarma.blogg.se
Postat av: Madde

najsans!

2008-03-16 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0