Naken fotografering!

Idag så satt jag och kollade på tv i godan ro.....Och så ringer det på mobilen..
Där står det bara ett mobilnr så jag tror att det är ifrån jobbet ( dom brukar ju ha en förmåga att ringa)
Svarade -Elin, som vanligt och då är det en kille i andra ändan som sa att han ringde Angående Grafisktforum.org.
Jaha, tänkte jag,  och så började han fråga om jag tecknar porträtt eller fotar.... Nä tyckte jag det gör jag väl inte, är ju bara medlem där för att mitt ex har sidan och det var så jag hamnade där, har inte varit inloggad där sedan det tog slut för några år sedan....
Men iallafall till saken, så frågar han om jag har intresse av att teckna porträtt.. Jo det har jag väl, men jag lägger ingen energi på det direkt.... och började känna mig som ett frågetecken... "Vad vill han?!"
Frågar om jag är intresserad av att fotografera porträtt på han och hans flickvän och jag säger ärligt "Nej det är jag inte" och han håller på att "tjata" på mig typ... Och jag säger till honom att han kan ju höra med grundaren av sidan om inte han är intresserad av att teckna av dom .... ( och då tror jag fortfarande att det är världens oskyldigaste grejj) nån som vill göra det för skojjs skull... och då säger han att han tycker att det är obekvämt med en kille som ska göra det när det är nakenbilder dom vill ha....
VA?!
Herre gud..... hur man ens kommer på tanken att söka upp en vilt främmande människas nummer sådär....
jag började skratta och han la på... sedan känner jag mig som ett stort frågetecken? Hur?! har jag lagt ut mitt nummer på sidan? jag har inte varit in där på flera år??
Så jag sätter mig vid datorn och kollar... nä där ligger inte mitt nr, bara mitt namn och staden jag bor i... så då har han alltså sökt upp mitt nr.....  Ja, fine det spelar väl ingen roll, jag har ju inte direkt hemligt nummer... Men det känns väldigt olustigt....att bara sådär så ringer nån.... Händer sånt här många??
Jag pratade iallafall med mitt ex/grundaren till hemsidan och berättade..... Och han vart lika frågande som jag till varför?
alltså okej om dom hade skickat mail eller vad som helst till att börja med.....
Men hej?! Jag är inte så imponerad av nakna människor i den utsträckningen..
men man kandke skulle ringa upp och säga att man ändrat sig, men det kommer och kosta, och så får man tjäna sig en hacka på det:D alla sätt är bra utom dom dåliga... Eller vad säger ni?:D

Hur skulle ni ha reagerat? berätta?

image27
(bilden är tagen ifrån google)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Mäh, det hade du väl kunnat göra! Nu är du allt bra pryd!;)

2008-03-24 @ 21:05:43
URL: http://eilatan.blogg.se/
Postat av: elin

pryd? hehe ja det stämmer nog, Har du kvar handsken jag kunde få?;)

2008-03-25 @ 15:50:14
URL: http://flieo.blogg.se
Postat av: Natalie

Ja, självklart. Känns det jobbigt med prydheten så kan du få låna min sambo ett tag. Han kan komma med frågor och påståenden som kan få ciccolina att rodna. =P

2008-03-25 @ 17:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0