förkyld!

När jag körde ner ifrån härnösand i tisdagskväll så var det så jäkla dimmigt att man knappt såg någonting.. det var inte så jävla hippt!men det gick jag.. jag kom ner iallafall..

När jag hade varit och hälsat på en vän i tisdags innan jag skulle till tandläkren så höll dom på att spränga och sånt brevid vägen.. och de var jyttja... och bilen såg för taskig ut hahah:D Hade jag varit pigg hade jag tvättat den...
får se om Älsk kan vänta tills jag blir frisk. eller om han gör det själv:P

När jag jobbade i onsdags så började jag känna mig jättehängig..  Vilket slutade med att jag fick världens feber och har bara snorat och det har runnit ur ögonen... Hans han har varit så snäll och pysslat om mig... så igår när jag skulle sova så kom han med en fuktig och kall handduk som jag hade på pannan och över ögonen.. det var riktigt skönt...
Nu har jag lyckats tagit mig upp ur sängen.. ska försöka äta lite.. Och hoppas att hans kommer ihåg att köpa nässpray..  Tack älskling! du är underbar!!

image25

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205475550_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-14 @ 09:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0