panik?;-)

Jag börjar få lite panik;-) tand nr 2 är även den på G!
Lillgrodan:-)
Men hon sover fortfrande heeelt underbart på nätterna och det värdesätter vi högt! Hon hade en jobbig natt mellan lördag och söndag, det är ju inte så konstigt när första tanden kom upp!

Idag ska jag ner på stan och träffa mina fina mammavänner ifrån mammagruppen:-) Fika och promenera:-)

Sedan ikväll ska vi till våra fina vänner Therese och Marcus för att grilla! Längtas!!

Igår var vi i nya lägenheten och mätte lite. Så här ska det ritas upp kök och beställa, sedan även golv! Längtar sååå!
detta
kommer bli perfekt!:-) längtar massor efter att få göra det precis som vi vill!

Här kommer en liten kort önskelista på vad jag skulle vilja ha!!
En ny kaffemaskin, doftljus och helst, ett runt köksbord till nya köket:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0