Morsdag!

Igår fick jag fira min allra första mors dag!
Den kunde inte ha blivit bättre. Vi var ute i stugan och myste i det underbara vädret.
Sedan så uppvaktade mina underbara mig med en aldeles underbar kaffemaskin som jag sneglat på ett tag nu.
Tyvärr så kommer den inte förens till veckan. Men så som jag längtar efter att få inviga den hihi!

Det blev en svart Nespresso citiz & milk!


Vi har även beställt vårat nya kök nu, samt vitvaror!
längtar såå tills det får sättas på plats:-)

Kraam

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Sicken bra morsdags present! Gott kaffe kan lyfta den mest slitna småbarnsmamman emellanåt ;) Jag hade inte klarat mig utan kaffe tror jag!



SV: Blöjorna beställde vi för att de var billigare på nätet och så är det skönt att ha en rejäl laddning hemma så att man slipper att springa och köpa så ofta. Vi har ju inte bil heller så de tar ju upp halva korgen i vagnen när man handlar blöjor :)

2012-05-28 @ 20:06:24
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Therese

Men vad kul med nytt till köket! Jasså gick 112 i repris? Vad var det för kanal? Det är ju snart ett år sen det hände, jo som sagt man mår ju rätt dåligt men nu har vi ett starkare band till lille Hugo jag är så glad att det gick bra.

2012-05-29 @ 21:40:58
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0