Sovmorgon!

Igår tog våran lilla fröken en rejäl sovmorgon! Somnade väl runt 22 och sov ända till 08.20!
Då hade jag varit vaken många gånger för att kolla läget. Men hon sov så gott:-)

Vi var även på BVC igår. Hon växer så det knakar. Så mysigt:-)
Det händer så himla mycket med hennes utveckling nu!
Att titta ner i hennes vagga på morgonen o mötas av ett stort leende slår verkligen allt! Det är en perfekt start på dagen!

Efter BVC så blev det en fika tillsammans med min granne Anne och Johanna. Johanna fick en egen Signe för ungefär två veckor sedan:-)
Det var riktigt mysigt och tiden bara försvann!:-)
hoppas vi ses snart igen!

Idag kommer Jonna hit med sin lilla Mejja:-) Det blir trevligt att få träffa henne för första gången!:-)

Nu håller Signe på att somna igen pch jag ska fortsätta njuta av mitt kaffe:-)


Kommentarer
Postat av: Geirsilja

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2012-07-03 @ 07:22:37
URL: http://geirsilja.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0