Amanda Egilson

Jag läste att Amanda Egilson hade en tävling på sin FB sida där hon ville att man skulle skriva om sitt favorit silversmycke av hennes Design

Då vill jag berätta om mitt absoluta favoritsmycke. Det är nämligen mitt "Farfar" armband som jag köpte av henne när min farfar dog i september 2008.
Det är ett namnarmband som jag köpte ifrån Amanda. Det tar jag aldrig av mig, och det betyder jättemycket för mig!
Det har gått sönder, några pärlor har ramlat lös. Och då har Amanda alltid, utan att tveka en ändaste sekund fixat det åt mig! Jag har bara behövt skicka iväg det till henne och fått tillbaka det lika snabbt!
Det är jag så tacksam över :) Jag ÄLSKAR verkligen hennes smycket. Och genom detta armband kan jag alltid ha farfar med mig, även utanför kroppen och inte bara i hjärtat:)

Detta är mitt favoritsmycke!
Det lika som min förlovningsring är smycken som jag aldrig tar av mig!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0