Lördag!

Nu är det äntligen helg! ( inte för att det gör nån skillnad för mig så, men då är Hans hemma)
Skönt att slippa sitta ensam på dagarna just nu.

Idag ska vi eventuellt ta oss en sväng på stan och se om vi hittar några byxor åt Hans :)

Hans skrattade åt mig igår när jag berättade att jag damsugit och torkat golven igen :p och undrade om det skulle hålla i sig även sedan:P Tvivlar väl på det haha

Igårkväll så lagade vi god mat, satt och kollade på TV och bara myste! Kärlek när det är som bäst!



Nu längtar jag efter våren/ sommaren och ljust hår igen!
det får bli vårens projekt!


Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops och gravid med nr 2

Det är så mysigt när det blir fredag! Vi åt middag och tittade på film med två kompisar igår. Som du säger, kärlek när den är som bäst.

2012-01-14 @ 10:06:38
URL: http://zaraholine.blogspot.com
Postat av: jenny - Gravid i New York

Fina ni är! Hoppas ni får en härlig lördag tillsammans!

Kram

2012-01-14 @ 14:51:36
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Siri

Kan inte kommentera i ovanstående inlägg? Ja ja;)

idag har vi firat vår lilla solskensunge som kom

till oss för ett år sedan idag. Har faktiskt skänkt dig en och annan tanke under dagen och hoppas att ni också får träffa ert underverk idag;) hihi spännande tycker din nördiga läsare;)

stor kram!

2012-01-14 @ 23:02:34
URL: http://Www.sirchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0