Gissningar/strykningar


Gissningar
2011

28 December:
Min syster, blivande moster, Pojke.

29 December:
Natalie, pojke


2012

2 Januari:
Emmis, pojke
Sandra, pojke



3 Januari:
Linnea, pojke


4 januari:
Ida Larsson


5 Januari:
Sara M, flicka
Maria Ljung, pojke
Emelie-Mamma till Wilde, flicka

6 Januari:
*SARASDIARY*, pojke
Johanna, pojke


7 Januari: ( min födelsedag )
Jonna, flicka
Therese, Pojke
Hans, flicka
Mamma/Blivande mormor. flicka
Hanna- Med mini i magen, pojke


8 Januari:
Lisa, pojke
Sofia, Flicka

9 Januari:
Lisa, pojke
Anna
Jenny - Gravid i New York, flicka
Min pappa/blivande morfar, pojke
Emelie, flicka

10 Januari:
Spanienfrun, pojke


11 Januari:
Sandra, pojke


12 Januari:
Therese - Mamma till Ebba och Mille, Pojke



13 Januari:
Natalie, pojke


14 Januari:
Petra ( min kusin ), pojke



Har du inte gissat och fortfarande vill gissa, så skrik till så lägger jag in:)



kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0