Fredag

Allt såg som sagt bra ut med den lille på ultraljudet igår!
Den trivs bra och växer helt efter sin kurva!
Vi fick se det söta ansiktet i profil, när liten låg och smackade och hade sig. Kan ju säga att vi inte längtar mindre! hihi
Vi fick en ny tid till veckan för ny undersökning igen om inget har hänt. och då en trolig igångsättning!
hoppas hoppas att vi slipper och att det snart drar igång av sig själv:)
Hoppas hoppas!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, återstår att se va dagen erbjuder!
Blir väl lugnt hemma antar jag och nån god fredagsmat:)
Vad ska ni göra i helgen?:)


kraaam och puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Åå vad skönt att allt såg bra ut :)

Snart så har ni liten hos er!



Vi har farmor här i helgen som myser med liten så det är skönt :)

Kraam

2012-01-13 @ 14:06:16
URL: http://familjenpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0