Födelsedag

Idag blev vi bjuden på middag hos svärföräldrarna! Det tackade vi självklart Ja till och slängde oss dit, där vi fick tacos och sen blev det fruktsallad!

Som ni märkte så tog vi en rejäl sovmorgon i morse, efter en natt med på tok för rubbad sömn där toalettbesöken och förlossningsfunderingar avlöser varandra!

Jag tänkte för dom som är intresserad visa några bilder på lite utav alla fina saker jag fick igår!
Jag är såå tacksam över alla fina människor som grattulerade mig igår. Oavsätt om dom var här, eller skickade medelanden!
Det värmer otroligt! :)


av Hans ♥ Fick jag dessa stövlar ifrån Polarn och Pyret, som jag tjatat om ett tag!
jag gnäller alltid på att jag blir så blöt om fötterna, så  :) Älskar dom! Samt ett pressentkort!

( lyktan fick jag av Hans bror och fru, tillsammans med lite bra och ha saker bland annat ett ammningslinne)
Väldigt uppskattat! :)


Av svärföräldrarna fick jag detta fina fat, blommor samt en hel drös med lotter^^


Av våra fina vänner Carro och Björn som även dom kom förbi emellan en massa kalas, fick jag denna fina kökshandduk tillsammans med en grythandske! ♥

Sedan fick jag lite andra fina saker och uppmärksamhet! :)
Och på kvällen så stannade svärföräldrar samt Hans bror med fru och så åt vi lite gott, pratade och spelade Buzz och hade det väldigt trevligt!
så jag var så trött när jag fram emot småtimmarna stupade i säng :)
Då som en väldigt nöjd 26åring! Det ända som fattades var så klart Grodan!
Nu får du komma när du vill älskade barn ♥

Nu ska jag krypa upp i soffan, nyduschad och kolla på "Riktiga Män" som börjar nu på Svt 1.

Puss och kram på er alla ♥


Kommentarer
Postat av: Anne

Haha, akuten hade varit bra med den här träningsvärken. Jag gruvar mig för morgondagen, det är ju alltid värst två dagar efter. :-/



Vilken bra helg ni verkar haft. Har du börjat ledsna på övertiden eller blir du bara mer och mer förväntansfull? :)

2012-01-08 @ 22:27:42
URL: http://anneskista.blogspot.com
Postat av: Anne

Haha...litet läsfel bara. ;)



Jag förstår det. Du gör det bra.! Snart är den lille hos er. Ni kommer få njuta ett helt liv av varandra så några dagar till kan du nog stå ut. ;) (haha, lätt för mig att säga)



Sitter nu och försöker bli trött. Ska till skolan imorgon, men har ingen lust alls. Tror jag har blivit alldeles förslappad. :)

2012-01-08 @ 22:50:51
URL: http://anneskista.blogspot.com
Postat av: Spanienfrugan

Vad fina stövlarna var!

Vi åt också tacos ikväll :)

2012-01-08 @ 23:07:49
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Anne

Ja precis. Så därför väntar jag på snön först. ;)



Inte ska ni behöva vänta så länge till. Snart bara måste det vara dags ju. Hur länge ska man behöva vänta? :)



Tåget går halv sju, så det gäller att kliva upp i tid. Och med den här dieten nu så tar det ett tag att göra frukost också. Massa ägg och grejer som ska donas ihop. Men men, om ett år slipper jag det. ;)

2012-01-08 @ 23:08:41
URL: http://anneskista.blogspot.com
Postat av: Anna

Men så finfina saker du fått :)

Låter som om du hade en härlig födelsedag!



Är så nyfiken på när er liten vill titta ut, kikar in här femtioelva gånger varje dag :)

Massa kramar

2012-01-08 @ 23:15:50
URL: http://familjenpettersson.blogspot.com
Postat av: Anne

:) Tror fortfarande att den kommer komma innan fredag jag. (hehe)



Jag brukar komma hem vid halv fyra eller halv sex, så det blir ganska långa dagar ibland. Skönt att det, just nu, inte är allt för ofta jag måste åka dit.



Jag käkar oftast 2 ägg, yoghurt, te och ett glas mjölk. En massa att få i sig på morgonen för mig som inte är van att äta frukost alls. Men nu ska det bara funka, så det är väl bäst att göra som man ska.



Vad ska du göra under veckan då? Har du något planerat eller blir det dag-för-dag-planerande? :)

2012-01-08 @ 23:18:52
URL: http://anneskista.blogspot.com
Postat av: Anna

Snart snart har ni liten hos er!!

Hur länge "får" ni gå över innan man blir igångsatt? Har hört att det är olika från län till län?



Tänk att min lille redan är 16 dagar när han egentligen bara skulle varit två, helt galet va tiden går fort :)

2012-01-08 @ 23:45:38
URL: http://familjenpettersson.blogspot.com
Postat av: Jenny - gravid i New York

Älskar stövlarna! Så fina! Vilken perfekt födelsedag du verkar haft. Skönt att bli uppvaktad precis innan lillens ankomst :)



Och du har rätt när det kommer till konserten! Jag borde chansa & gå :)

2012-01-09 @ 00:36:39
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 3 månader

Va mysigt ni verkar haft!

Snart betyder dina födelsedagar inte så mycket längre när eran lille kommer ;)



Jag såg också "riktiga män" skulle egentligen sett den teatern och ångrar det nu. Såå bra!



Buzz-spelet är jättekul! Vi har tyvärr tappat bort vårar :(



Förlossningsfunferingar? Är det nått på gång? :)

2012-01-09 @ 10:03:35
URL: http://detvackrastesomfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0