Bilder

Dag två på det nya året och två dagar till BF:P

Jag tjatade ju i veckan om att Hans skulle göra nya fönsterbrädor hem hit!
Sagt och gjort och såååå fint det blev! Jag är så glad att slippa dom fula marmorskivorna som vi hade innan.
Och ännu bättre var att svärföräldrarna ville ha dom ut till grillplatsen i stugan. Så då blev vi av med dom helt.
Tänkte att jag skulle dela med mig av resultatet iallafall :)
Han kan han, min man hihi! Fräsa kanterna och sen spraymålat^^


Joo förresten, när jag ändå är i farten.
Här kommer en bild på den fina åkpåsen som jag köpte från Campadre för ett tag sedan, som även den kom i veckan.

Riktigt fin, men som det verkar denna vinter, så lär den inte bli välanvänd hehe.
Men då kommmer den kanske bättre till användning nästa vinter^^

Minns ni att jag skrev om en Ängel även den ifrån Elodie Details som jag ville ha, som man kunde hänga på babyskyddet eller vagnen.
Stöp över även en sån till en bra peng för ett tag sedan, så jag slog till :)
Så nu sitter det en fin liten skyddsängel på babyskyddet ( som nu sitter i bilen i väntan på användning)


Nä nu ska jag ta tag i damsugningen här hemma!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad fint det blev!

2012-01-02 @ 14:57:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Jag använder åkpåsen till Wilde. Fast då ligger han body & byxor endast i den. Mysigt och skönt ;) så du skall nog kunna använda den ;)

2012-01-02 @ 23:01:13
URL: http://ebrathen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0