2012

God fortsättning på er alla läsare!
Jaha, då var året vi väntat på sååå länge äntligen här!
Men nu börjar alla tankar snurra! Det känns som att det är ett stort skämt att datumet för beräknad förlossning är inom en vecka! 4 dagar.... Kan det vara så?
Jag hoppas att jag slipper gå över för många dagar ( men vilken gravid gör inte det iofs?) Helst vill jag inte gå över alls:-P
Men jag borde sluta läsa och tänka:-P

om en vecka fyller jag år! 26 för att vara exakt. undra hur det kommer att firas:-P

Igår var vi hos Hans föräldrar och firade in det nya året iallafall! men god mat och fint sällskap!
Hur firade ni?

kram


Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Vad fin du var igår!

Hoppas bebisen tittar ut som beräknat. Jag fyller 26år i maj jag, så vi är lika gamla i stort sätt :)

2012-01-01 @ 13:27:35
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0