+-0

Jaha, dagen D är här!
Dagen som vi väntat så ivrigt på sedan vi fick det efterlängtade plusset som vi så länge väntat på i början av Maj! 4 Januari 2012
Vi blev så himla lyckliga och jag kunde inte sluta gråta när Hans gav mig det posetiva testet.
Det fanns verkligen ingen tvekan om att det var ett plus på stickan. Vi skulle verkligen få bli föräldrar?



image description

Sommaren kom och jag tyckte att den bara försvann men det lilla livet i magen bara växte och vi var så himla lyckliga! Pratade om framtiden, namn, pojke eller flicka? Åh framförallt så såg vi fram emot RutinUltrljudet som inföll dagen innan vi skulle på Hans brors bröllop.
Jag var så himla nervös när vi på morgonen satt i väntrummet i väntan på att få komma in.
Vi fick komma in, jag la mig ner på britsen och hon satte aparaten emot magen, och på en gång såg vi våran älskade lilla bebis där inne. Som sprattlade och sparkade! Sträckte på sig och gäspade!
Lyckan var änn större^^


image description

sedan efter det så har vi haft äran att se våran lilla groda ytterligare 3 gånger. H*n växer precis som H*n ska och vi längtar så himla mycket efter att få se vem det är där inne!
En flicka?
En pojke?
Vem är h*n lik? Hur stor? NÄR kommer det att dra igång?

När den än väljer att komma ut, så är H*n såå välkommen och efterlängtad!
Men nu vill vi ha en frisk och vacker bebis här ute hos oss!

Vi älskar dig så otroligt mycket redan NU älskade Groda!



All kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Elin! Hoppas att allt e bra med dig. Har följt din blogg ett tag nu. Jag gissar på att eran lilla groda kommer söndagen den 8 januari, och att det är en liten tjej som har bott i din mage. Ha en fin dag! Kram Carolina

2012-01-04 @ 09:34:11
URL: http://lillenandme.blogg.se/
Postat av: Spanienfrugan

Sött med den röda rosetten. Hoppas mini tittar ut snart!

2012-01-04 @ 12:26:13
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Jenny - gravid i New York

Åh så fint :´)

2012-01-04 @ 12:55:15
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Louise - foto

Fint skrivet!

2012-01-04 @ 13:46:12
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0