HEJ!

Hejsan,
Minns ni mig?
Jag heter Elin, jag är mamma till Signe på drygt 6 månader.
Jag och min MAKE ( ja ni läste rätt, vi har gått och gift oss ) är mitt uppe i renovering av vår nya lägenhet.
Så vi bor ute i stugan hos svärföräldrarna just nu. Med hundar och unge;)
Jag är så himla tacksam att vi inte behöver bo upp i det som är just nu.
Skit precis överallt, betonggolv och gipsväggar består vårat kök av just nu.
Fast just i detta nu håller H på att lägga golvet där inne.


Vad har vi gjort i sommar...? Renoverat;)
Vi slog även till och gifte oss på Signes dop.  Det var en överaskningsvigsel som ingen av de inbjudna visste någonting om förutom våra närmaste vänner som också närvarade.
jag kan inte vara lyckligare!!


Jag är skitfånig, kollar på mina ringar hela tiden ;) och bara njuter av att vara FRU;)
Skillnaden på att vara sambo och fru är väl inge som känns. Förutom i hjärtat. Det känns RÄTT!
Jag har valt att dela mitt liv med den finaste mannen. Fast det var väl på sätt och vis ett beslut vi tog den dagen vi valde att försöka få barn.
Men jag kan skriva mer om bröllopet i ett annat inlägg ifall det är någon som är intresserad?


Hur som haver, vi håller iallafall på att renovera köket nu. Till veckan kommer våra vitvaror levererade och dom tar med sig de gamla.
Det ska bli så himla skönt att få ett köke! Det är skönt att vara borta, men nu längtar jag verkligen HEM, hem till vårat, våran säng och våra saker!

Iallafall, jag ville bara höra om ni minns mig?
På Instagram är jag mer aktiv, ni följer väl med? flieo

Kommentarer
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Jagg minns! Jag vill läsa!! ;)

2012-08-20 @ 15:10:46
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Monica

Grattis! Har kikat in i din blogg lite då o då mest bara för att jag varit nyfiken :-D

2012-08-22 @ 19:13:07
URL: http://minabusungar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Aa, skriv gärna mer om brllopet :) roligt och läsa om sånt :)

2012-08-22 @ 19:29:59
Postat av: Anonym

Blogga mera!!

2012-08-22 @ 23:00:18
Postat av: Sarasdiary

Åååå Elin! Börja blogga igen :-) kikar in här lite då och då!
Kram

2012-08-26 @ 23:32:44
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary
Postat av: Sarasdiary

Åååå Elin! Börja blogga igen :-) kikar in här lite då och då!
Kram

2012-08-26 @ 23:32:45
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0