Helg

idag har finaste Therese och Mille varit här! Lika underbart som alltid!
Tack! Ni är bäst.

Om en timme gör pappan i familjen helg! Vi längtar!
Sedan blir det långledigt. Denna helg har jag längtat efter!
Det firar vi in med god mat och mys!!

Igår var första visningen på lägenheten, och imorgon är nästa!
Håll tummarna!
Det är med blandade känslor vi ska flytta härifrån, jag ÄLSKAR verkligen denna lägenheten!
Men var sak har väl sin tid;-)


Jag har en sån underbar känsla i hela kroppen! Signe blir mer och mer medveten om omgivningen. Hon skrattar, ler och surrar.
Att titta ner i hennes vagga på morgonen och möta hennes underbara blick och sedan få ett leende som är från öra till öra! Ingenting slår det!
Jag skulle offra allt bara för att hon ska vara lycklig och mår bra!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är verkligen lik sin pappa!

2012-04-26 @ 23:00:21
Postat av: Jennifer

Hej, vilken fin och mysig blogg du har :) jag har en liten fråga bara, varför ska ni flytta? :)

2012-04-27 @ 14:16:19
Postat av: Anna S

Tänkte på dig häromdagen. Kunde inte komma på din bloggadress. Men så hittade jag dig på instagram o då hittade jag ju även bloggen :).



GRATTIS till er fina dotter!



Kram

2012-04-29 @ 23:33:10
URL: http://Http://ansobloggar.se
Postat av: Anna

Men vilka fantastiska ögon!!

Å så stor hon blivit!!



Jag är lika dålig jag på att kommentera ;)

Hoppas det går bra med försäljningen av lägenheten.

Massa kramar från oss

2012-04-30 @ 09:28:00
URL: http://familjenpettersson.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej!



Jag kom in på din blogg genom en annan.

Såg att du hade genom gått en Gastric Bypass opration. Jag tänkte fråga dig vart/vem man vänder sig till och så.

Har varit överviktig hela mitt liv..



Ha det bra!

Maria Eriksson

2012-05-02 @ 09:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0