Blogga?

Åh vad jag är dålig på att blogga känner jag!
Har noll inspiration!
Vad vill ni läsa om? känns som att jag bara skriver samma samma?

Påskhelgen är här!
Igår lurade Sara iväg mig på bodypump! Det var ruskigt kul. Men könde mig som ett frågetecken 98% av tiden;-)
men det känns idag kan jag säga:-D
Så imorgon kör vi igen!

Sedan efter det åkte vi och hälsade på hos Bästa Therese, Marcus och deras underbara barn för lite kaffe innan vi åkte hem för att laga mat och landa i soffan framför en film:-)

inatt sov Signe från 23 till 09.20! Utvilad och pigg mamma:-))
Nu ska jag ladda med kaffe och fix innan vi åker till stugan för påskmiddag med svärföräldrarna samt stockholm och tysklandsbesök:-)


Men hörreni, ni är ganska många som läser!
Vad vill ni läsa om??:-)

kram


Kommentarer
Postat av: E

Jag tycker det är bra som det är när du väl uppdaterar. Älskar vardagsbloggar och att läsa om livet som nybliven mamma är kul och mysigt :) Jag är dock lite extra nyfiken på hur det funkar med alla hundar och Signe.

2012-04-07 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0