Sundsvall

Dagen har jag spenderat uppe i sundsvall hos min syster och hennes fantastiska barn!
Det har varit så otroligt mysigt! snusat lite bebis och längtat ännu mer tills det är våran tur!
saknar dom redan<3

Nu sitter jag på bussen påväg hemåt igen! längtar efter att få krypa upp i soffan och bara mysa med han hag älskar:-)

jag är ledig imorgon också, sedan har jag 3 arbetspass kvar innan jag går hem på "ledigt".
tycker att ledigt är fel ord, men det är sååå behövligt!
ta hand om mig själv lite!

kraam


Kommentarer
Postat av: Anne

Men åh, var ni och kollade på hus?! Vart kollade ni? Husägare snart då? ;) Vad skönt att snart bara få rå om dig själv och ta det lugnt. Går allt bra annars? Mår du bra med graviditeten?

2011-11-01 @ 08:45:12
URL: http://anneskista.blogspot.com
Postat av: Anne

Vad duktig du är som orkar hålla på å dona. Jag skulle nog använda varje chans jag hade till att göra så lite som möjligt om jag var gravid. ;)



Ni kommer hitta det, det får ta tid bara har jag kommit fram till. Det är ju ingen panik. :)



Jo tack, det är bara bra. Läser och skriver och läser lite till. Man känner sig så instängd när man sitter hemma och skriver, så det är tur att jag har Fanny nu så jag måste gå ut och slita mig från tentan ett tag.

2011-11-01 @ 12:44:32
URL: http://anneskista.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0