Efterlängtat

Igår var jag ledig ifrån jobbet, så då städade jag av här hemma och fick lite ordning!
Fick även upplysning om att två helt skilda men ack så efterlängtade leveranser var framme för mig att hämta!
Så direkt när Hans slutade jobba så stack vi iväg och hämtade hem lite smått o gott:-)
Det första vi hämtade ut var även det minsta paketet som fick både mog och Hans att nästan slåss fram emot kvällen hihi!
Det var en vit Ipad 2! Vi är riktigt nöjda!!

Vad det andra var skall jag visa vid ett senare tillfälle, eller kanske rent av i eftermiddag?

nu ska jag hoppa in i duschen för att få upp lite värme efter en förmiddag på jobbet med mycket utomhustid:-P


Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-13 @ 09:08:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0