Tisdag!

Idag är min andra dag som jag är hemma på "gravidpeng".
igår efter lunch åkte jag till Natalie och Elisia på en fika och där träffade jag även fina Lisa och Isac. Det var en väldigt trevlig eftermiddag!
När Hans slutade så kom han och hämtade mig, så vi åkte hem för att laga mat:-) Jag slog på stort och gjorde egna köttbullar, kokade potatis och gjorde brunsås! Fick högsta poäng här hemma iallafall!

Idag står bara Barnmorskan på agendan. Skulle egentligen ha varit på sista tillväxtultraljudet! Men det vart ombokat till senare i veckan på grund av tekniskt strul:-P
Sedan ska jag plocka litegranna här hemma för att efter det bara krypa upp i soffan och mysa!

Här kommer en dagsfärsk bild på mig och magen! Halvfixad fortfarande i pyamas;-)


Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Vad fin du är och magen :-)

Tror det är smak av krokant, den är riktigt god :-) Jag var lite skeptisk till en början :-)

2011-11-08 @ 20:57:43
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Vilken jättefin mage du har, vad spännande att det inte är så långt kvar nu!



Ha en fin dag!



Kram/Anna

2011-11-09 @ 11:41:24
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0