50 dagar!!

Helt galet att det bara är 50dagar kvar till 4 januari 2012!
och som vi längtar!

Igårkväll var jag till tandläkaren!
Hade ett hål i en tand, det gick ganska djupt så dom fick bedöva ganska rejält.
jag såg ut som om jag fått en stroke resten av kvällen. Ansiktet var snett och Hans fick sig ett gott skratt. Jag är helt öm i ansiktet idag, hoppas att det ger med sig under dagen!
Inte världens mest smickrande bild. Men jag bjuder på den;-) skyller på utebliven sömn:-P

vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Therese - mamma till Ebba & Mille

Tack :) jag har köpt dom på kiosken här i forsa (f.d okq8) 49kr/st & 59kr för dammskylten :)

2011-11-15 @ 17:39:27
URL: http://mokkolas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0