En blogg i Ide?

Det verkar som att min blogg har gått i ide:D haha!
Jag gör inte så mycket på dagarna just nu, jobbar och sover!
Regnet har öst ner i några dagar nu, och energin har nog gått ur mig:D

Undra om jag har nått kul att skriva om egentligen...haha nää tror faktiskt inte det!
Jag ska iallafall ha 2 hela veckors semester i sommar! det ni;)

Jag har jobbat hela helgen och I söndags när jag hade slutat så fick vi besök av Lena ( uppfödaren till våra prinsar) det var väldigt trevligt och kvällen avslutade vi med Pizza och film tillsammans Med Hans kompis och tillika vår Granne!
Och nu har jag varit ledig i två dagar och ska återgå till jobb imorgon!:)

Hans är på jobbet ikväll. Dom ska byta lokaler så dom skulle hålla på att fixa en massa! Så ikväll är det jag och prinsarna som håller ställningarna här hemma!

Dom håller på att gräva upp rabatterna här runt huset och i fredags eftermiddag grävde dom av kabeln så vi vart utan Telefon, TV och internet i helgen! Sånt är ju kul:P ( haha undra om det var det mest intressanta jag hade att berätta) haha
Nää nu ska jag spara er mitt meningslösa inlägg!:)

På återseende när energin har återvänt!:)


Kommentarer
Postat av: sandra

nått roligt har du säkert att berätta ;)

2011-05-18 @ 09:39:00
URL: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se
Postat av: FATMA | underhållning

Vilken serie säsongfinal ser du mest fram emot? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0