Kaffe Kaffe Kaffe!

img_7725 (MMS)

Kaffe är min räddning tror jag! haha även fast jag är ledig så vaknar jag 8,fast jag är trött!! Undra om det inte är dags att klämma in Bobby och så på designen i bloggen snart:p har har ju bott hos oss ett tag nu! Den Stackarn är dålig i magen, och har så varit ett bra tag, stackarn.. Just nu får han koltabletter och dom verkar hjälpa litegranna iallafall. Känner mig väldigt nöjd över min viktnedgång, är på -44kg nu och jag har aldrig mått bättre!!44 kg är verkligen jättemycket... jag är så jävla nöjd över mitt beslut! Fick även veta att jag fick mitt vik förlängt på jobbet till 31 augusti!! Och jag får ta ut semester!!:) lite medlut nu:) Igår hade jag även ett väldigt långt och bra samtal med en "förlorad" gammal vän, som jag är så himla glad att jag hittat tillbaka till! Du vet att jag stöttar dig när som helst du behöver! Det är mycket pågång nu och tveka inte att höra av dig!! Kram elin


Kommentarer
Postat av: Evalotta

Finaste du<3

2011-03-14 @ 13:27:53
Postat av: Emmis

Vem då?

2011-03-14 @ 17:18:25
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0