Ett år av förlorade kilon!

Ja, tiden går väldigt fort har jag märkt!
Det känns som att det var igår som jag befann mig på sjukhuset för operation!
Det var ett beslut som inte var så lätt att ta.. Man möter väldigt mycke fördommar för att folk anser att man tar den lätta utvägen! Men då kan jag berätta att den är inte så lätt som man tror.
Och har man bakomliggande sjukdommar som sätter stopp för en naturlig viktnedgång så tycker jag att detta var det absolut bästa beslut jag kunde ta!
Jag har sedan dag 1 mått otroligt bra!
Inga som helst komplikationer och jag kan äta allt jag vill ha även fast det är i små mängder.
Men det är det så värt! Jag tycker att livet har fått en ny betydelse och det är så oroligt värdefullt!

Såhär såg jag ut för precis ett år sedan!

Nu såhär efteråt så hajjar jag till när jag ser den där bilden. För man blir nog blind ju större man är, för jag såg mig aldrig så... Men det är skönt med ett uppvaknande!

Om det är någon som har lust att läsa min operationsberättelse så finns den här:
http://flieo.blogg.se/2010/april/operationsberattelse.html#comment

Min operation genomfördes genom titthål, så jag har små ärr på magen!
Dom syns knappt nu. Väldigt blekta.

Så såg magen ut strax efter operationen, när dom tagit bort stygnen!

Ja, det har iallafall gått ett år nu! Ett år av mycket förändringar på kroppen och jag är otroligt lycklig även fast det syns väldigt tydligt att jag gått ner bra mycket i vikt:P haha

iallafall, till poängen.. Jag har iallafall gått ner 45 kg på ett år!
Jag mår så bra och är såå lycklig!!



Tack för mig och all kärlek i världen till alla fina människor som funnits runt mig och stöttat!!

kram



Kommentarer
Postat av: emma

Wow sådan skillnad :) Super fin och duktigt!!

2011-03-24 @ 08:19:55
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: sandra

mmm 1 år sen nu och guud hur man förändras! du har verkligen gjort ett bra jobb och ser fräch och snygg ut ;)

2011-03-24 @ 09:35:56
URL: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se
Postat av: Eva-Lena

Jag vet hur känslan är när man ser gamla bilder på sig själv då man inte upplevde som SÅ stor och jag vägde ju "bara 99,8 kilo och gått ner 42 på det så det är en enorm skillnad. DU VAR SDUPERFIN FÖRUT MEN DU ÄR ÄNNU FINARE OCH FRÄSCHARE NU!

lycka och välgång önskar vi dig kram från mig och Patrick

2011-03-24 @ 11:39:01
Postat av: Therese

Vad strongt gjort av dig!

2011-03-24 @ 12:57:24
URL: http://iggbomt.blogspot.com
Postat av: Malin

tack så hemskt mycket :)



och guuud vad fin du är! en helt ny människa, men fortfarande samma person. Bra jobbat!

2011-03-24 @ 18:16:22
URL: http://siljeholm.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud vad bra gjort av dig Elin, du är så otroligt fin!!! Tråkigt om folk har uttryckt sig med" ta den lätta väg", fast att allt har gått bra så blir det ju ändå en stor förändring kan jag ana, jag har hört om folk som har gått ner mkt på kort tid, och för vissa har det varit svårt att identifiera sig själv som "smal". Tråkigt att dom som har sagt det inte bara kan vara glad för din skull!!??

all styrka till dig Elin, du har gjort en fantastiskt jobb!

Många kramar Lisa

2011-04-13 @ 00:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0