Står still i luften och i bloggen!

Ja och här står det då jäkligt still!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om!:D

Vad har jag gjort sen sist? Jag har jobbat och suttit hemma och slöat!
Äntligen har det kommit lite värme!!
Igår var jag iväg till Natalie och Elisia på dagen och myste litegranna och fick väldigt god lunch, och senare på kvällen bar det av iväg tillbaka dit för en väääldigt god middag bestående av grillat samt sötpotatisgratäng! ååh så gott det var!
och vi satt och pratade och hade trevligt! TACK!

Idag så ska vi åka iväg och köpa trall så vi kan bygga på balkongen, för betonggolvet är inte så upphetsande direkt:D hehe! Kommer att bli såå fint hoppas jag på!:)

Jaa, kom även på att jag har en ny bästa kompis här hemma;) Vi var iväg och köpte en liten frontmatad tvättmaskin som jag älskar! :D haha


Nä nu ska jag fortsätta kolla på serier!
Ska försöka vara bättre på uppdateringar här!

NJUT AV VÄRMEN!

Kommentarer
Postat av: Anne

Tack! Jag hoppas att Emelie är nöjd också. :) Det tar inte sån lång tid, men det är en massa pill, så tålamod kan vara bra att ha. Men jag tror nog att du klarar det ändå. Det är inte så jättesvårt. :)

2011-06-29 @ 22:34:06
URL: http://anneaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0