Dag 5

Dag 5 Min bästa vän!

Jag har en absolut bästa vän, vid namn Anna,
Hon finns alltid där, ställer alltid upp och även fast det ibland går nån vecka mellan att vi hörs så är det som att vi pratade igår när vi rings!

Jag är så glad för er skull med hus och allt!
Och jag ser fram emot vår lilla trip!



Finns ingen som hon!!


Och min andra bästa vän är min Farmor!
Hon och jag pratas vid varje dag och vi har en otroligt nära relation!

Det finns en person som betyder så otroligt mycket för mig!
Vi hittade på såå mycket tok förut! Tyvärr pratas vi inte vid så ofta nu för tiden, någonting som jag tycker är otroligt tråkigt! Men du ska veta att jag alltid har dig otroligt nära hjärtat!
Alltid, jämt och föralltid MADDE!!




Sedan har jag Emma och Åsa som jag också har som otroligt fina vänner!!




01 om mig,                                 09 det här ångrar jag,
02 mina föräldrar,                      10 ett annat ögonblick,
03 mina syskon,                          11 det här får mig att må bra,
04 min dag,                                 12 en plats,
05 en bästa vän,                         13 ett favoritminne,
06 ett ögonblick,                         14 mina rädslor,
07 vad är kärlek?,                       15 framtiden,
08 det här hade jag på mig idag,

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack underbaraste, fina du! Vilket fint inlägg, och vilket fint foto på din farmor och farfar! :)



Vi får börjar kika på en helg som passar längre fram när det blivit varmt så vi kan planera massor! :) Kanske kan skicka iväg killarna på bilaffärs spaning medasn vi går på stan en sväng ;) Kramar

2011-01-17 @ 13:09:26
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0