Dag 10

Dag 10 Ännu ett ögonblick...

Jag hade svårt att välja ögonblick förra gången, och nu ännu ett, oj oj!

Jag tror jag får välja följande!



Det var lördagen den 3 November 2007! Jag och H hade bestämt att vi skulle åka iväg och bara ta det lugnt och mysa, så vi åkte till Sundsvall och Hotell Knaust! så himla fint hotell!
Och den kvällen gick Hans ner på knä! Allt var så perfekt! Och sedan den dagen har jag haft en väldigt vacker ring på mitt vänstra ringfinger och jag har aldrig varit lyckligare!
Vi är snart inne på vårat 4 år tillsammans, vi bor i en vacker och ljus bostadsrätt har 3 underbara hundar och jag mår så himla bra!




 01 om mig,                                 09 det här ångrar jag,
02 mina föräldrar,
                      10 ett annat ögonblick,
03 mina syskon,                          11 det här får mig att må bra,
04 min dag,                                 12 en plats,
05 en bästa vän,                         13 ett favoritminne,
06 ett ögonblick,                         14 mina rädslor,
07 vad är kärlek?,                       15 framtiden,
08 det här hade jag på mig idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0