Tisdag

Då är det ännu en vecka påbörjad!
Jag blir så glad när nya personer hittar hit, och inatt fick jag en kommentar som gjorde mig extra glad faktiskt, haha löjlig som jag är!
För den personen som kommenterade bor i min drömstad haha, den stad som jag drömmer om att besöka! :D haha

Igår fick jag iallafall hem ett brev som gjorde mig väldigt irriterad! Nämligen från Försäkringskassan, där det stod att dom ville ha en massa kompliteringar. Men alla andra gånger jag pratat med dom så har dom haft alla papper och uppgifter dom behöver!
Ringde dit, och var mäkta irriterad, tills det var en väääldigt trevlig och tillmötesgående tjej som svarade, så då kunde jag inte visa att jag var lite arg hehe! Och idag ringde det upp en handläggare som "erkände" att dom gjort fel, för dom hade alla uppgifter som dom behövde och så!
Måste säga att det det var ett väldigt trevligt uppvaknande! Så nu hoppas jag att det inte ska krongla mer med dom! :)

Nu är vår TV ivägskickad IGEN! hehe, hoppas att den blir lagad ordentligt denna gång! Undra hur lång tid det tar denna gång!

BBväskan är påbörjad! Bebisens grejjer är packade, så nu återstår det bara det vi föräldrar ska ha med! Men de mesta av det jag vill ha med mig i klädesväg använder jag ju så!
Funderar på om jag ska köpa nya mjukisbyxor kanske och packa ner. Så kan jag påbörja mitt nya liv i nya mjukisbyxor? hehe;)
Jag funderar på att ha nån form av omröstning om när den lille kommer behaga titta ut?
är det någonting som intresserar er?

Nä, nu ska jag göra en kopp kaffe och bara mysa i soffan med lite tända ljus!


Kommentarer
Postat av: Lisa-mamma till Isac

Tro mig, men en nyförlöst kropp vill man inte ha annat än mysbyxor. Det tar ju typ 1 vecka för livmodern att dra ihop sig och med en mage som känns som nyjäst bulldeg är inte jeans så lockande ;)

Jag köpte nytt myskitt till bb. Hur skönt som helst att få klä på sig efter duschen, och slippa den läckra landstingsrocken ;)

2011-12-06 @ 11:59:09
URL: http://lisasdag.blogspot.com
Postat av: jonna

Tror den 7 januari å en flicka :-)

2011-12-06 @ 12:05:48
Postat av: Anne

Ja jag vet inte alls vad det har varit för fel i natt. Nåt har det varit.... Skönt att det inte finns några måsten idag så det bara är att slappa i soffan. (förutom plugg då, som också kan göras i soffan.) :)

2011-12-06 @ 13:05:17
URL: http://anneskista.blogspot.com
Postat av: Jenny - gravid i New York

Vad glad jag blir att du blev så glad.. :)



Japp jag är gift & bor här, så lillkorven kommer bli en äkta New Yorker. Jag är så van att bo här nu så det känns liksom inget speciellt, men visst trivs jag! Börjar dock önska mig ett hus i ett fint villaområde eftersom jag vill att bebisen ska få en fin & trygg uppväxt som jag hade. Men vi får se vad som händer! Jag är beräknad den 9:e Mars.

Så två månader efter dig är jag.



Jag gissar på att du får en 9:e Januari runt 18:00. Älskar gissningslekar! :)

2011-12-06 @ 13:12:40
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0