skinande hem!

Nu påbörjar jag operation vräkning av Grodan;-)
Idag är första datumet på gissningslistan:-P
Operation vräkning steg 1: Städning!
Damsög just mattan i vardagsrummet, men det var lättare sagt än gjort med en hund som bet sit fast i munstycket haha!
Sedan håller jag på att tvätta också.
Tror dock att det ända de resulterar i är att jag somna ovaggad ikväll haha.

Hans tjatar hela tiden på om det inte är någonting jag vill ha ommålat då han fick en färgspruta i julklapp som han vill prova:-P hehe! Måste fundera ut nått!

Nä nu ska jag fortsätta städa!

puss och kram


( fatet från Mateus är en julklapp ifrån svärföräldrarna <3 tuuusen tack )


Kommentarer
Postat av: *SARASDIARY* - Gravid v.23

Men vilken karl du har som frågar om du vill ha något fixat! Här hemma är det jag som får ta tag i saker om det ska hända något ;-) När jag går på havandeskap ska en vägg målas om i vardagsrummet. Har lite saker som jag ska passa på att göra då ;-) Hoppas bara jag fortfarande kan göra det jag vill då!



Magen mår bra. Har börjat få sammandragningar bara som kan vara lite jobbigt. Men tydligen så ska man ju ha det ;-)



Kram

2011-12-28 @ 14:56:05
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Jenny - gravid i New York

Jag kommer vara inne här & kika varannan minut för att se om du uppdaterat om värkar osv :) haha.

2011-12-28 @ 15:31:27
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Anna

Självklart ska du få lösenordet, ska ta tag i det där snart men är så uppslukad av liten så det är helt omöjligt att göra annat än att sitta å titta på honom :)



Jaså ni har också en hund som blir arg på dammsugaren å biter sig fast, ser ju för roligt ut!!



Ååå spännande, säger som kommentaren ovanför, kikar in hela tiden för att se om du uppdaterat ;)

Kraaam

2011-12-28 @ 21:58:03
URL: http://familjenpettersson.blogspot.com
Postat av: Spanienfrugan

Lycka till med vräkningen ;)

2011-12-28 @ 23:12:38
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0