Gissningar/strykningar


Gissningar


Jaha, ännu en strykning:P
Men nu är det lugnt med gissningar fram in på nästa år :P

Idag kom den fina åkpåsen från Elodie Details som jag köpte på Campadre! Ska visa er bild senare:)
Sedan har vi även monterat basen till babyskyddet i bilen idag.  Ville testa den, för att i baksätet har vi Isofix och i framsätet får man bälta fast den!

2011

28 December:
Min syster, blivande moster, Pojke.

29 December:
Natalie, pojke


2012

2 Januari:
Emmis, pojke
Sandra, pojke



3 Januari:
Linnea, pojke


4 januari:
Ida Larsson


5 Januari:
Sara M, flicka
Maria Ljung, pojke
Emelie-Mamma till Wilde, flicka

6 Januari:
*SARASDIARY*, pojke
Johanna, pojke


7 Januari:
Jonna, flicka
Therese, Pojke
Hans, flicka
Mamma/Blivande mormor. flicka


8 Januari:
Lisa, pojke
Sofia, Flicka

9 Januari:
Lisa, pojke
Anna
Jenny - Gravid i New York, flicka
Min pappa/blivande morfar, pojke
Emelie, flicka

10 Januari:
Spanienfrun, pojke


11 Januari:
Sandra, pojke


12 Januari:
Therese - Mamma till Ebba och Mille, Pojke



13 Januari:
Natalie, pojke



Har du inte gissat och fortfarande vill gissa, så skrik till så lägger jag in:)



kram


Kommentarer
Postat av: *Sarasdiary*

Jag tror det hela är växtvärk då jag såg ikväll när jag gick förbi spegeln att magen har växt mycket på bara två dagar. Och halsbrännan kommer på köpet då bebisen trycker mot magsäcken :-)



usch för gallstensanfall, det har jag aldrig haft. Peppar peppar!



Gott nytt år på dig Elin! Kram

2011-12-30 @ 23:00:35
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Jenny - gravid i New York

Haha! När du minst anar det så kommer lillen ploppa ut :) Kanske får du första bebisen 2012 ;)

2011-12-31 @ 00:17:51
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Petra Nilsson (Kusse)

Jag vill lägga en gissning på den 14 jan. Hoppas att allt är bra med dig annars!? Puss o Kram på dig

2012-01-03 @ 08:11:56
Postat av: Petra Nilsson (Kusse)

Ps. Gissar på en liten pojk med :)

2012-01-03 @ 08:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0