Campadre

Campadre är en kampanjsida, som allt som oftast har riktigt bra kampanjer!
och idag var verkligen inget undantag!
Jag gillar Elodie Details riktigt mycket! och såg till min glädje när jag vaknade att just dom skulle finnas med idag!
Så klockan 10 när dom skulle "slå upp portarna" satt jag bänkad och redo för att fynda! Och jag måste säga att jag blev riktigt glad när jag såg en åkpåse som jag länge suktat efter, men varit lite snål!
Det kanske jag varit av en mening hihi?;) Idag så slog jag till då den gick för 399:- istället för ca 1000:-
Åh, den är så fin!
Den är väl egentligen tänkt för sittvagnen, men äh! den är ruskigt snygg!
Gå in på Campadre ni också och fynda! klicka här!





Elodie Details har så himla mycket fint till dom små!
Detta är lite saker därifrån som står på min önskelista till den lilla!
Så när tillfälle ges så ska jag nog slå till, kanske inte på allt!
men någonting iallafall! Speciellt Ängeln som man kan hänga i vagnen eller på babyskyddet!
Den tycker jag är så himla fin!



Bilderna är lånade ifrån Elodie Details


Kommentarer
Postat av: *SARASDIARY* - Gravid v.21

Jättefin åkåse, kommer bli perfekt !



Campadre är riktigt bra ibland, har gjort några fynd :-)



Jag funderar lite på hur jag ska bädda vagnen. Våran lilla räka är ju beräknad till den 30 april, men jag tror det blir ett majbarn. Då är ju en åkpåse alldeles för varm, eller hur ?



Ååå vad jag känner mig toatalvilsen i detta :-D



KRAM!

2011-12-13 @ 11:16:23
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Emma - Gravid Igen

Tack så mycket :) Snart dags nu spännande <3

2011-12-13 @ 13:56:08
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad mycket fint.

2011-12-13 @ 17:42:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Campadre är superbra, jag fyndade våra sänglampor därifrån tidigare i höstas :-)



Grattis till bebisen du bär på, du har SNART något helt fantastiskt underbart framför dig. Vet att man tänker att ja visst så är det, men vänta du bara så kommer den känslan du känner gångras med 100 minst ;-)



Vi är jättenöjda med Coco Bloom babysittern, Maximilian ligger i den ibland än och slögungar med en vällingflaska än idag när han inte använder den som klätterställning ;-) Vi har inte tänkt sälja den ännu, hoppas att få fler barn längre fram så den får stanna kvar tills det är klart, annars hade du kunnat få köpa den :-) Ändrar jag mig kan jag höra av mig, kolla Blocket vet att jag sett sådana där emellanåt till bättre priser!



Kram/Anna



2011-12-13 @ 18:55:10
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Johanna Juhlin

Nu har även ja hittat hit, vilken fin blogg du har, verkligen:) Är på jakt efter en åkpåse vi med, vill inte ha en alltför dyr men den ska även va i bra kvalite, ska kika i mellandagarna, hoppas de finns nån på rea då, gjorde oxå det där köns testet som du gjort, det va kul men tror inte det stämmer till punkt & pricka, men kul å gö det ändå, hehe :) Ha d gott tjejen! Kram

2011-12-14 @ 22:01:31
URL: http://johannajuhlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0