Vänskap!

Vänskap är någonting som man nog lätt ta för givet!
Men på den senaste tiden så har jag insett att man verkligen inte ska göra det!

Jag avskyr folk som svartmålar och bara snackar skit om sina vänner för att två sekunder senare "dalta" med dom.
Jag har otroligt svårt för självgoda människor som bara ska hävda sig själv hela tiden!
Och personer som ska lägga sig i andras liv och ha en himla massa åsikter om saker och ting när dom själv inte är ett dugg bättre!

Vänskap är någonting som man ska vårda och ta hand om! Vänner ska alltid finnas där för varandra, stötta och vårda relationen!

Ta hand om dom vänskaper du har! Vårda dina vänner så att du inte står där ensam en dag!


Jag är hur som haver otroligt tacksam för att jag har så många fina vänner i mitt liv!
Och Jag är så glad att jag har tillbaka en helt fantastisk vän i mitt liv!
En äkta vänskap!

Kommentarer
Postat av: sandra

de va bra skrivit!

2011-04-12 @ 17:17:58
URL: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se
Postat av: Eva-Lena

Det var det finaste jag läst på länge. jag är glad att jag är en vän i ditt liv! kram från mig och P8 Fast han är i Tallin på tjänsteresa kommer inte hem förrän på torsdag jag har varit själv sedan igår nu börjar det bli tråkigt)synd att jag bor så långt bort annars så hade jag kommit o häsat på över dagen

2011-04-12 @ 21:23:25
Postat av: Emmis

Håller med dig vännen... <3

2011-04-13 @ 08:17:21
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0