Vardagsrummet!


vi har en planka kvar längst upp, men klockan vart så mycket, så vi tänkte lite på grannarna:P
Så vi får göra klar den i eftermiddag!
och så ska vi såga runt dörröppningen så att det blir rakt och så sätta ny karm runt!
Vi är jääkligt nöjda, helt klart värd all möda och slit för att få klar!
( vi ska måla en gång till också på det ) :)


Och där skymtar ni  även min absoluta favorittavla som min älskade syster har gjort till mig!
Och nu ser hur ojämt det är i dörröppningen, så det ska vi fixa!
Men som sagt, bor man i lägenhet så måste man tänka lite på grannarna, vi har ju trotts allt spikat och haft oss i ett par dagar nu !:D

men vad nöjd vi är!!

Idag kommer min otroligt fina vän Sara hit! Hon och magen, det är inte långt kvar nu!
mysigt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fint det blir!

2010-05-06 @ 09:38:01
URL: http://mmaalliinns.blogg.se/
Postat av: Jonna

SKITSNYGGT JU :DMåste komma å kolla sen :)

2010-05-06 @ 21:09:20
Postat av: Anna

Vad snyggt! Spännande, tur att man ska ner och hälsa på er snart så man får se hur det blir! Kramar

2010-05-06 @ 21:20:26
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0