Renovering!

Varit dåligt med uppdatering nu ett tag, Men som alla vet så håller vi på med vardagsrummet just nu,
och nu ska ni få se bilder på vad som är kvar o göra som vi pysslar med idag och imorgon!
Sedan är det klart hoppas jag!!:)

För att på tisdag fyller min älskade år! Fast vi ska nog inte fira det nått att tala om förens till helgen, då kommer mina föräldrar ner, även min syster och hennes familj! mys!


Väggen håller på att reglas.


Och så ska vi upp med en massa bräder på väggarna som är kvar!
Detta är "planket" till Tv-väggen!
Kvistlackade och vitmålat! det kommer bli så jäkla fint!!
Är faktiskt glad att vi inte valde att tapetsera! För vi har ju fondtapeter i köket och sovrummet!
Så det kommer bli skitfint!
Och till mammas stora "glädje" så valde vi att måla allt vitt haha!
Hon är förespråkare för färg tror jag:D

Jag återkommer senare med bild på TV väggen!
För den kommer att bli klar idag!
Den stora väggen får vänta tills imorgon, för att vi behövde en hålsåg, för den vi hade var för stor.
och så ska vi kvistlacka några bräder till för att lacken tog slut igår när hans höll på!
Och sedan måla. 
men jag ser ljuset i tunneln hehe!

Återkommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0