Lite Kinky på ICA?

Lite Kinky på ICA med en Fikus!;)


Kommentarer
Postat av: sandra

ah min blomma :D :D Sån köpte ja för typ 3 veckor sen enbart för namnet :D :D

2010-05-28 @ 18:26:16
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com
Postat av: Therese

Har du någon mejl jag kan skicka lösen till. Vill ju inte att någon ska se? :P

2010-05-28 @ 21:02:34
Postat av: Emma Och Tobbe!!

Hej!! du vet nog inte vem jag är men du vet nog tydligen vilken min sambo är? tobbe? Eftersom du tydligen har helt och hållet dömt utan honom efter vad du har läst i en blogg ? och hört från andra? av detta mhar det blivit din uppfattning!! Vill bara tala om att alla människor har sina FEL och BRISTER och man kan inte döma en människa resten av livet. Jag tycker du gör hemskt fel att döma min tobbe för det du har hört och läst ingen människa är pefekt inte ens du! och inte heller jag! Om du nu tyckte vi GLODDE PÅ ER PÅ ICA MAXI varför då sa du inget för? eller kommentera? du GLODDE tillbaka du med också ju.. MEN MEN ha din uppfattning du men kommentera inget du inte vet NÅGOT OM TACK!!! MVH Emma och Tobbe. Har du någon fråga kan du fråga tobbe personligen då får du BÄST SVAR!!!

2010-05-30 @ 12:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0